Sistemes de gestió i certificats

Treballant per un desenvolupament sostenible
 

En Hidraqua som conscients que la nostra activitat està directament relacionada amb la qualitat de vida de les persones. Per tant, en cadascuna de les nostres decisions intentem aplicar els principis següents:

  • Excel·lència
  • Innovació
  • Diàleg
  • Desenvolupament de negoci sostenible
  • Desenvolupament de local

 

El nostre sistema de gestió es basa en el compliment de la Política de Gestió Integrada. Al costat d’aquesta, es desenvolupen de manera complementària la Política de Seguretat i Salut Laboral i la Política desenvolupament sostenible.

 

" "


Comptem amb certificacions alineades amb els nostres esforços per donar un servei de qualitat i oferir un ambient de treball òptim i segur per al nostre personal.

  • Certificat de Qualitat i Gestió Ambiental

    Hidraqua disposa un sistema de gestió de la Qualitat i Gestió Ambiental que aporta valor a l’organització i proporciona un marc de referència per establir objectius en els àmbits següents del seu abast:
     
    • El proveïment d’aigua potable i els serveis de gestió associats (compra, emmagatzematge, distribució, control de qualitat de l’aigua, manteniment d’instal·lacions i xarxa).
    • La gestió i el manteniment dels sistemes de clavegueram i sanejament, depuració i control d’abocaments de les aigües residuals i els llots de depuració.
    • La gestió comercial associada al cicle integral de l’aigua: contractació, instal·lació, lectura i manteniment de comptadors, facturació, cobrament, gestió d’impagats i atenció al client.

    Els sistemes de gestió de la qualitat i gestió ambiental estan certificats conforme a la Norma ISO 9001:2015 i Norma ISO 14001:2015  respectivament.

    Certificat ISO 9001:2015
  • Certificat de prevenció de riscos laborals

    Hidraqua afirma el seu compromís amb la seguretat i la salut dels seus empleats i persones col·laboradores, de les seues instal·lacions, del medi ambient i de la comunitat, en els diferents llocs on operem. Per a desenvolupar-ho, la nostra empresa té com a objectius:

    • Ser un referent en seguretat i salut laboral en el sector de l’aigua.
    • Crear una cultura comuna de seguretat i salut laboral que permeta eliminar els perills, reduir els riscos i proporcionar condicions de treball segures i saludables.
    • La millora contínua amb la participació de totes les parts interessades i amb la implementació de noves tecnologies.
    Amb la finalitat de garantir l’aplicació correcta d’aquests objectius, disposem d’un sistema de gestió conforme a l’especificació tècnica ISO 45001:2018.
     
    Certificat ISO 9001:2015
  • Certificat del Sistema de Gestió de l'Energia

    Hidraqua, compromesa amb el medi ambient, s'ha certificat en un Sistema de Gestió de l'Energía sota la norma ISO 50001:2018. Amb aquesta certificació es manifiesta el compromís d'Hidraqua en la reducció d'energia, producció d'energia verda i la reducció de combustibles provinents de combustibles fòssils.

  • Certificat del Sistema de Gestió de la Continuïtat de Negoci

    Des de 2019, Hidraqua compromesa amb la continuïtat del servei, manté implantat el sistema de Gestió de Continuïtat que compleix els requisits de la Norma ISO 22301:2019 per als procesos de captació, tractament i emmagatzematge en l'ETAP de Benidorm dins de la gestió integrada del cicle de l'aigua.
  • Certificat del Sistema de Gestió de la Seguretat de la Informació

    Hidraqua s'ha certificat recentment sota els requisits de la norma ISO 27001 amb l'abast dels Sistemes de Control (monitoratge i operació), del Centre de Control Operatiu d'ETAP de Benidorm, el qual soporta els processos de captació, tractament i emmagatzematge, dins de la Gestió Integrada del Cicle de l'Aigua, segons la declaració d'aplicabilitat Versió S1 2023.

  • Certificado de Conformidad Esquema Nacional de Seguridad  

    En compliment del Reial Decret 311/2022, el qual regula l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS), Hidraqua, Gestión Integral de Aguas de Levante, SAU,  ha reforçat la seguretat dels seus sistemes d'informació, obtenint la certificació de conformitat de categoria mitjana per a la gestión con clientes (CRM) y el centro de control de la ETAP de Benidorm

  • Certificat de Satisfacció del Client i Gestió de Reclamacions i Queixes 

    Hidraqua disposa d'un Sistema de Gestió de Satisfacció del Client que optimitza la gestió de queixes i reclamacions. Es tracta d'una eina orientada a oferir un servei més eficient i transparent als clients, permetent identificar i abordar ràpidament àrees de millora en els serveis, així com augmentar la confiança i satisfacció dels usuaris.

    Aporta valor a l'organització i proporciona un marc de referència per a establir objectius en els següents àmbits del seu abast: Gestió de queixes i reclamacions en l'equip de queixes del procés experiència de clients de Serveis Centrals de Hidraqua.

    El Sistema de Gestió de Satisfacció del Client en Hidraqua està certificat en base a la norma ISO 10002:2018.