Asset Publisher

HIDRAQUA amb CRUZ ROJA RESPONDE

 

Hidraqua destinarà a aquesta causa 1€ per cada client nou que es registre en l'àrea de clients fins al 30 de setembre

 

En un moment d'especial excepcionalitat, SUEZ Espanya i les seues marques territorials, com Hidraqua, col·laboren amb la iniciativa “Cruz Roja RESPONDE”, un pla integral llançat per Cruz Roja Espanyola per a atendre persones en situació de vulnerabilitat a causa de la pandèmia del COVID-19.

Per tant, Hidraqua destinarà a aquesta causa 1€ per cada client nou que es registre en l'àrea de clients fins al 30 de setembre. A través de l'alta en l'àrea de clients, els clients poden consultar les seues factures i realitzar totes les seues gestions de manera àgil, còmoda i segura, sense eixir de casa.

La iniciativa s'ha obert també a la plantilla de la companyia, per a facilitar que se sume a la campanya realitzant les seues aportacions econòmiques fins a finals de setembre.

Amb aquesta col·laboració, Hidraqua contribueix a més a la difusió del projecte Cruz Roja RESPONDE, dirigit a donar resposta a les necessitats sanitàries, socials, educatives o d'ocupabilitat dels col·lectius més afectats per la pandèmia. A través de la iniciativa, Cruz Roja pretén assistir a més d'1.350.000 persones i mobilitzar a més de 40.000 persones voluntàries mitjançant els seus més de 1.400 punts d'atenció.

A data 3 d'abril, Cruz Roja havia aconseguit entregar més de 80.000 kits d'aliments, així com traslladar a més de 2.300 persones afectades gràcies a una flota de més de 500 ambulàncies i 1200 vehicles d'emergència social.