Asset Publisher

Una enquesta externa revela que el 90% dels clients d'Hidraqua valoren positivament la companyia

 

 

Hidraqua ha realitzat les seves enquestes de satisfacció de clients, un document efectuat per STIGA, empresa externa referent en l'anàlisi quantitatiu d'experiència de client. Els resultats obteniguts han posat en valor l'aposta d'Hidraqua per la innovació orientada al client, revelant que, a nivell general, el 90% dels clients d'Hidraqua valoren positivament la companyia. Aquestes dades corresponen a la mitjana obtinguda d'enquestes efectuades en aquells municipis on opera com concessió, a més d'aquells on treballa sota empreses d'economia mixta com és el cas d'Aguas de Alicante, Aigües de l’Horta, Aigües de Cullera, Aigües d’Elx, Aigües de Paterna i AGAMED. Altre aspecte que s'ha destacat d'aquesta enquesta és l'increment de persones que beuen aigua de l'aixeta en un 3%.

L'increment en 16 punts respecte a l'any anterior en valor en el Net Promoter Score, un indicador per a medir la lleialtat del client  basant-se en les recomanacions, és altre dels aspectes més destacats d'aquestes enquestes de satisfacció. Així, s'ha incrementat en un 9% el nombre de clients que recomanarien la companyia i per  tant, que la valoren amb una puntuació entre el 9 i el 10.

Per altra banda, el serveis millor valorats són l'atenció rebuda, la continuïtat i pressió de subministrament, la facilitat per a contactar amb la companyia i la claredat en la factura. “Aquestes valoracions són el resultat de la tasca que la companyia està duent a terme en els últims anys per a la incorporació de nous canals de comunicació entre l'usuari i l'empresa que li permeten estar informats sobre les qüestions relacionades amb el servei d'aigua, així com de nous serveis que responen a les necessitats traslladades pels clients”, segons ha declarat Isidoro Andreu, Director de Clients d'Hidraqua.